thephotojournal.blogg.se

2013-09-11
20:13:21

A Journal with Photos
Välkommen till min nyanya fotoblogg c: Här kommer jag förhoppningsvis lägga upp en massa bilder som jag fotat, skriva en dagbok och klottra ner en massa djupa meningar om livet.
 
Fem snabba om mig:
1. Namnet är klassifierat - mitt kodnamn är Bella
2. 14 somrar
3. För fotografering använder jag mest min iPhone för att den alltid är med, annars har jag en Canon Powershot SX230 HS som jag har med mig på semestrar, vid speciella tillfällen eller när jag bara går ut för att fota.
4. Jag åker konståkning + synkroniserad konståkning fyra gånger i veckan. Inte för att jag gillar det.
5. Jag älskar bågskytte, fluffiga djur och mina vänner!
 
// Bella
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: