thephotojournal.blogg.se

2013-09-24
18:50:43

Konfirmation
Idag funderade vi på vart jag ska gå på konfirmation. Jag har två platser som jag helst vill gå på - Seuris i Santala i Finland, eller Konfirmation Volontär i Upplands Väsby där de åker till Los Angeles på påsklovet!
LA skulle vara najs men då skulle jag behöva vara med i 75% av möterna, vilket betyder att jag måste ta en buss till Upplands Väsby på torsdagar minst tre gånger i månaden vilket känns lite jobbigt. Eftersom jag absolut vill åka till Santala så är det bara frågan om jag ska gå på två konfirmationsläger. Jag undrar det, jag.
Om man bara behövde åka till LA skulle jag hoppa på direkt. Men nu när man ska vara med på möterna också... ;_;
Min syrra vill absolut att jag ska åka till LA och är jätteirriterande när hon tjatar på mig och säger att jag är en dumskalle om jag inte åker. Får nästan lust att hoppa över bara för att irritera henne.
 
// Bella

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: