thephotojournal.blogg.se

2013-09-18
16:55:21

Babel med bokklubb
Idag åkte vi med vår bokklubb in till stan och var med som publik i programmet Babel! Babel är nåt program på SVT 2 där man snackar om böcker.



Eftersom vi inte hann äta i skolan åt vi på Tössebageriet (ingen aning om jag minns namnet rätt?!). Jag tog kantarellsoppan och den var bara fööööör god.



Iväg till TV-stationen! Jippie :D


 


En gullig nalle som satt utanför studion :3


Säkerhetsvakten sa åt oss att stänga av telefonerna men ingen gjorde mer än att sätta mobilen på flygplansläge och vi tog smygbilder mufufufufu


En suddig bild på programledaren




Taket var hur coolt som helst! Som om det vore hämtat ur en sci-fi-film eller nåt xD


De hade den där rapparen Petter och två författare som jag inte minns namnet på som gäst


En otroligt fantastisk bild av den ena förattaren bakifrån xd Det var den enda bilden jag fick av gästerna. 




Vi hittade en massa toalettpappersrulledockor i aulan!


De tyckte att jag liknade den här xD

Det var iallafall en jätterolig dag! På vägen hem körde vi någon sorts "gissa låten"-lek x3 Riktigt kul! Jag hoppas att vi gör en utflykt till snart :D

// Bella


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: