thephotojournal.blogg.se

2013-09-13
22:56:58

Kramp i magen
Det var bara fyra stycken som ville kolla på filmen så vi andra gick ut och spelade fotboll tills benen blev skakiga. När vi kom in en och en halv timme senare höll filmen fortfarande på så vi satte oss och kollade på den alla fjorton. Som tur var spoilade en av tjejerna slutet för mig så jag fick inte en hjärtattack när, SPOILER ALERT, han hoppade upp ur vattnet och greppade tag om flickan. Dock fick en annan tjej det och jag fick krama henne tills hon slutade att skaka.
Usch för skräckfilmer.
Nu är vi på väg hem och känns som alla magmuskler håller på att dra ihop sig. Vet inte om det kommer från filmen eller från fotbollen (hoppas på det senare!).
Undrar om jag kommer att kunna sova ikväll xD

// Bella

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: