thephotojournal.blogg.se

2013-09-12
13:06:24

Ut och cykla!
Jag är i mellanstadiet av förkylning ~ inte så sjuk, men inte heller riktigt frisk. Men eftersom jag anser mig själv tillräckligt frisk så gick jag ut och cyklade!
 
Jag har bokklubb imorgon i skolan, där vi sitter och diskuterar böcker vi har läst och fikar. Jag bakar alltid när jag ska dit, och förra gången gjorde jag en tårtliknande grej som smakade jättegott och som alla älskade (lägger upp receptet senare!). De tvingade mig att baka en likadan till den här gången så huvudorsaken jag satte min fot utanför huset var för att köpa bakchocklad.
Menmen, det var ju så vackert väder så jag fortsatte från affären ner mot sjön!
 
 
Tog en väg som vi brukar ta när vi ska till pulkabacken på vintern. Hade för mig att det fanns en stig till vänster, men...
 
 
...det var bara en pytteliten fördjupning som man knappt kunde cykla på. Tur att man har en terrängcykel c:
 
 
Vägen ner mot sjön - en asfaltväg, äntligen!
 
 
Det fanns en massa lågstadiebarn där - de hade säkert någon sorts friluftsdag :3
 
 
Stranden! Jippi xD
 
 
Här ser det ut som sommar
 
 
Men här ser man att det är höst
 
 
På hemvägen hittade jag ett par katter på vägen. Bromsade lite för sent så jag fick vrida mig en massa för att få en bild (för lat för att vända cykeln). Jag hade katternas fulla uppmärksamhet men direkt när jag tog en bild vände de sig bort! Taskigt xc Men söta var de!
 
 
// Bella
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: